امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها

انتصاب حجت‌الاسلام احمدنیا به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان

  • ۸۱۰

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرحسین احمدنیا به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی مهدوی ارفع، رئیس این مرکز، طی حکمی حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا را به سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم با اشاره به آیه 29 سوره اعراف، «وَأَقِیمُوا وُجُوهَکُمْ عِنْدَ کُلِّ مَسْجِدٍ وَادْعُوهُ مُخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ» (توجه خویش را در هر مسجد [و به هنگام عبادت] به‌سوی او کنید و او را بخوانید، در حالی که دین [خود] را برای او خالص گردانیده‌اید) آمده است: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، منشور ترسیمی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای(دام ظله العالی) است و تلاش برای تحقق آن، وظیفه‌ای ایمانی‌انقلابی و بر دوش فردفرد و آحاد جامعه است.

از سوابق حجت‌الاسلام احمدنیا می توان به مدیریت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان اشاره کرد.

 

 

منبع خبر : http://masjedkh.ir/fa_ir/site/view/id/1855

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
امیرحسین احمدنیا

امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها