امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها

آغاز طرح مسجد محور صبحانه رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس

  • ۴۹

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، از آغاز طرح صبحانه رضوی در مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس با همکاری آستان قدس رضوی و در قالب طرح «پیوند مسجد و مدرسه» خبر داد.

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا، معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، در گفت‌وگو با روابط‌عمومی این مرکز گفت: طی تفاهم این مرکز با آستان مقدس رضوی، از این پس دانش‌آموزان مدارس حاشیۀ‌ شهر مشهد مقدس در روزهای خاصی با محوریت مسجد محله خود، در نوبت صبحانه میهمان سفره با برکت حضرت رضا# در مدارس خود خواهند بود.

وی افزود: با توجه به ضرورت نقش‌آفرینی مساجد مشهد مقدس در خدمت به ساحت قدسی امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا# و زائران و مجاوران ایشان و نیز استفادۀ بهینه از این فرصت جهت ایجاد پیوند معنادار بین مدارس و مساجد در قالب طرح «پیوند مسجد و مدرسه»، آماده‌سازی و پخش این صبحانه توسط ائمه جماعت و سایر ارکان مساجد همجوار مدارس انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، تصریح کرد: این طرح از 4بهمن هم‌زمان با ایام ولادت امیر مؤمنان#، آغاز شده و در گام نخست در 55 مدرسه حاشیه شهر مشهد اجرا شد.

وی در پایان به امامان جماعت توصیه کرد که نهایت استفاده از این برنامه را جهت برقراری یا استحکام و اعتلای پیوند دانش‌آموزان با مسجد برده و ضمن تأکید بر توفیق درک میهمانی بزرگ رضوی و تشکر از محضر حضرت رضا# دانش آموزان را به مسجد دعوت نماید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
امیرحسین احمدنیا

امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها