امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها

برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت و اسکان رایگان زائران در مساجد مشهد

  • ۸۸

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: امکان اسکان رایگان زائران مراسم چهلم شهدای خدمت در مساجد مشهد از دیروز 11 تیر فراهم شده و تا 14 تیر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی این مرکز از پذیرایی از زائرانی که برای مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان شهیدش به مشهد می‌آیند و اسکان رایگان آن‌ها در مساجد شهر خبر داد. 

وی گفت: مراسم چهلم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش عصر امروز سه‌شنبه 12 تیر با حضور مقامات ملی و استانی و نقش‌آفرینی تشکل‌های مردمی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: بنا بر اعلام ستاد هماهنگی مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت، این مراسم از ساعت 16 با برپایی موکب‌های اطعام، پذیرایی و ارائه خدمات متنوع فرهنگی در خیابان امام رضا# آغاز شده و در ادامه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) سخنرانی  می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدنیا تصریح کرد: در این راستا امکان اسکان رایگان در مساجد مشهد نیز از دیروز 11 تیر فراهم شده و تا 14 تیر برای زائرانی که در مراسم چهلم شهید جمهور آیت‌الله رئیسی شرکت می‌کنند ادامه دارد.

وی ادامه داد: زائران متقاضی اسکان می‌توانند با شماره تلفن 05132012040 تماس بگیرند یا با مراجعه به سامانه http://zaer.masjedona.ir برای این امر اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: طی جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، ظرفیت اسکان بیش از 40هزار نفر در مساجد، مدرسه‌ها و... فراهم شده است.

وی افزود: همچنین در این جلسه تأکید شد که مراسم چهلم شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان اجتماع بزرگ مردمی می‌تواند برای تبیین دستاورد‌ها و خدمات شهید جمهور استفاده شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
امیرحسین احمدنیا

امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها