امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها

مطالبه گری مساجد مشهد از مسئولین با مسئله شناسی محلات مشهد و اجرای طرح مسجد آمر

  • ۴۸۷

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: مسجدی‌های مشهد مقدس با اجرای طرح «مسجدآمر» به صورت کاملا قانونمند از مسئولین مطالبه گری می نمایند.

 

حجت الاسلام امیرحسین احمدنیا گفت: مسجدی های مشهد مقدس با اجرای طرح مسجد آمر، با مسئله شناسی دقیق در محلات اطراف مسجد، از مسئولین محترم به صورت کاملا قانونمند مطالبه گری می نمایند.

 

وی با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی ادامه داد: در این طرح پس از آسیب شناسی و مسئله شناسی دقیق محلات در عرصه‌های مختلف از جمله امور عمرانی، معضلات اجتماعی و فرهنگی، مساجد با حمایت مرکز رسیدگی به امور مساجد به مطالبه‌ی قانونمند از مسئولین خواهند پرداخت.

حجت الاسلام احمدنیا ضمن تشکر از فرماندار مشهد مقدس جهت حمایت از این طرح افزود: این طرح در سه محله‌ی سیس آباد، اسماعیل آباد و پنج تن مشهد مقدس شروع شده و مراحل آن در حال انجام می‌باشد و به زودی در سایر محلات نیز اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان اظهار کرد: در این طرح علاوه بر عرصه‌ی مطالبه‌ی مردم از مسئولین، عرصه های امر به معروف مردم نسبت به یکدیگر و مسئولین نسبت به مردم نیز وجود دارد که با حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
امیرحسین احمدنیا

امیرحسین احمدنیا

پایگاه نشر سیاه‌مشق‌ها، گفتگوها، اندیشه ها، اخبار و اطلاع رسانی‌ها